Vásárlói visszajelzés – levél részlet

Elküldve by on jan 27, 2015 in Blog | 0 hozzászólás

KERS

A következő levelet egy Kedves  FUTURER Urban MAX Vásárlónk küldte. Idézet következik.

 

“Kedves Futurer!

 

Ezt a levelüket bizonyára egy automata rendszerük küldte, mert mint tudják, a járgányt már átvettem, sőt, többször ki is próbáltam. Meg kell mondjam Önöknek, hogy ez a roller nem jó. Ez egész egyszerűen zseniális! Bíztam ugyan az értékítéletemben, hogy az interneten olvasható paraméterek alapján nem tévedek, amikor megrendelem, de még a várakozásaimat is felülmúlta. Igaz, még csak 21 km-t tettem meg vele, először 2, majd 4, később több 8 km-es “adagban”, de ez a “csodaroller” nem csak hasznos és praktikus, de fantasztikusan élvezetes is. Mentem vele bicikliúton, járdán és úttesten is, kb. félóra után elsajátítottam a gázkar és a mágneses fék (KERS) optimális kezelését, s utána már csak élveztem a száguldást és a manőverezést, még az aluljáróból is kihúzott (igaz, nem túl gyorsan, de magabiztosan ) a rámpás feljáratnál! Utána csak egy klikkel összehajtottam és felvittem a lifttel idős szüleimnek megmutatni.

 

Egyetlen dolog igényel különös odafigyelést – ez a rollerhez képest ugyan nagy, de a bringákhoz képest kicsi kerékméret. Nem szereti a járda- és kerékpárút-hibákat, s különösen a gyakran trehány módon lerakott térkőburkolatokat, de ezt ügyes és türelmes manőverezéssel, a gyorsítások és lassítások ésszerű kombinálásával könnyen lehet ellensúlyozni, mert a “paripa” iszonyatosan jól gyorsul. Egyszer kissé lehagytam sík terepen a kerékpárúttól kb. öt méterre, az úttesten a Shimano váltón magas fokozatban gyorsan hajtó bringást, aki önkéntelen reakcióval “beszólt” nekem: “Hű, de gyors!” És tényleg. A rossz burkolaton való lassabb haladást ellensúlyozza, hogy a sima aszfalton tartósan tudok vele 25-27 km/h sebességgel haladni, a kerékpárutak néhol előnytelenebb vonalvezetésű, vagy rosszabb burkolatú szakaszait a csekély forgalmú, vagy üres járdákon való gyorsabb haladással, vagy az útvonal lerövidítésével kiváltani, s így hamarabb tudok eljutni célomhoz. A fogyasztása is kitűnő (igaz, az én “versenysúlyom csak 56 kg.), de ellenszélben, +1-5 fok közötti hőmérsékleten, szinte mindig “padlógázzal” haladva több mint 8 km. megtétele után is csak 90%-ig esett vissza a töltöttség, s az is a meleg lakásban visszaemelkedett 100%-ra, és csak egy-másfél órányi töltést kért. Először kicsit zavart ugyan, hogy a töltő csatlakoztatásakor mindig kissé szikrázott a roller csatlakoztatásánál, de nagyon sok akkumulátort töltöttem már intelligens töltőkkel, s mindig azt tapasztaltam a negatív saru csatlakoztatásakor, hogy a kevéssé lemerült akku esetében az is mindig szikrázik (ez még ráadásul 24 voltos is!).

 

Végül egy jó tanács és egy megjegyzés. A használati utasításban azt írják, hogy a mágneses fék sohasem blokkolja a kereket – ez így önmagában igaz, de nagyobb sebességnél ajánlatos hosszabb fékutat hagyva finoman fékezni vele, mert különben át lehet vele esni a kormányon. Ez ugyan velem nem történt meg, de egy “gorombább” fékezésnél megtanultam, hogy ajánlatos óvatosabban fékezni, ami egyébként könnyen megtanulható és a járgány így is hatékonyan és gyorsan lelassítható. Ezt azért írtam le, hogy ha gondolják, az esetleges újabb vásárlókat erről tájékoztatni tudják.

 

 

Elnézésüket kérem a hosszú levélért, de az Önök barátságos hozzáállása, a honlapjukon is érezhető elhivatottsága alapján úgy véltem, szívesen veszik a visszajelzésemet és esetleg tapasztalataimat is hasznosítani tudják. Ha erre szükségük van, ugyan nevem és címem említése nélkül, de megjegyzéseimet, tapasztalataimat akár szó szerint is közzétehetik a blogjukban (tudják, pár évtizeddel ezelőtt az újságokban ezt úgy írták: “név és cím a szerkesztőségben”).

 

Üdvözlettel

Egy elégedett Vásárló.”

 

Küldjön választ

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.